Monday, June 27, 2011

Dear Sharifah

okay hai ,
tadi sharifah ada taye yg post merindui selamanya ( okay tgk yg bwh tu )
okay di sini saya nak memaklumkan yang itu saya buat khas untuk arwah nenek saya yang disayangi. Saya menulis tu waktu semua kazen saya sedang baca yassin disebabkan keuzuran saya jadi saya termenung sendiri dan terfikir untk menulis sesuatu buat arwah nenek saya berdasarkan apa yang saya lalui selama sebulan ini.Dan ia juga mengajar saya menghargai semua orang yang berada di sekeliling kita.Jangan bila orang tu dah tiada baru nak menangis nak meraung ke.
so supaya kita tak menyesal di kemudian hari better kita menghargai semua orang walaupun agak annoying ke menyampah ke musuh ke so learn from this okay.Apa yang saya tulis semua adalah hak cipta terpelihara Umie Ismail okay.