Saturday, January 12, 2013

BFFBFF

Assalamualaikum ,
hai peeps , well let's me tell you about this makcik <3333 color="#ffa500" font="font"> SITI NUR NADHIRAH 

okay well tu lah makcik tu the one yg pakai spec.. Okay let's make it short.

  • Kita kenal masa darjah lima oo no darjah 6 kan. Ya honestly that time i hate you hahahahah
  • Then entah mcm mana form 1 kelas sama dengan kau finee ! Okay la we start over again. hai i'm umi
  • Yaaa sama kelas lagi form 2 hai again but time tu macam hidup kibut sikit. hahah ayat drama. okay ingat tak suaramai kita ? awesomeee kaaan. And satu lagi persembahan dgn kain batik dkt bahu tu anddd dkt teacher Azmira. ughh miss that moments
  • 2010 whaaat ? sama lagi form 3 , how can i say that kita memang ditakdirkan bersama hahahhaha. 
  • 2011 after pmr result keluar aku punya keputusan yang hampeh kita dapat class yang sangaat lah awesome kaan , well pn.rafiah is the best class teacher. Okay kejaap do you still remember the time yang aku marah sbb tk dpt ddk sebelah kau. aku bersikap keanak-anakan. hahaha
  • 2012 SPM year ! kaan aku dah cakap kita memang DITAKDIRKAN UNTUK BERSAMA hahahaha, yaa well harapan nak duduk sebelah kau hancur berkecai ! *errayatdramatic* nah tak apa aku tak kisah. okay ingat tk time kita gaduh tu ? yg time raya tu. Okay tak ada niat pun nak bergaduh haha cuma kita dh lama tak gaduh kan hahha. kay aku tipu. 
You know what dira what ever happens between us i still love you no matter what okay !


1 comment:

cik lalang said...

both of u look cute