Tuesday, January 29, 2013

Prank Call

Assalamualaikum,
Great get a phone call from ngah and his said 'Assalamualaikum buat apa tu mana mak ? mana kakak ? ngah ada dkt lcct ni siapa ada dekat rumah? ayah ada abang ada? ngah call dia tak angkat pun.tak apa ngah naik teksi je'
Well obviously aku akan macam 'hah serious ke ngah' macam monyet baru dapat pisang kerbau dapat aweks. Fine aku amik phone ayah nak call kakak ouh wait phone aku mmg selalu tak ada kredit so harap maklum. Then kakak cakap 'omaigadd you have been prank' *dgnnadagediknya* so aku ambik phone whatsapp ngah tanya tanya tak nak mengaku, then dah lama baru nak mengaku. Erghhhhh well nasib ngah jauh tau kalau ada depan mata maunya aku menjerit sampai bergegar dunia. Well greaaaaat I've been prank with my own uncle. Kalau dengan kawan tu dah biasa dah kena but ni ngah bony. Well apa apa pun menjadi sangat tau prank call dia sampai satu malam aku tak ada mood nak cakap dengan semua orang. Okay eh wait masa prank call tu on monday 21/1 kot


No comments: