Friday, January 18, 2013

Sumpahan atau Kecuaian

Assalamualaikum ,
Hai peeps whats up ? So today is Friday which is tomorrow is saturday and next day is sunday. Oh okay wait perlulah kan aku cakap benda ni? nonsense so stop it. Okay hari ni nak cakap pasal sumpahan atau kecuaian.
Okay as you know sumpahan ialah something yang menjadi sumpahan. One moment aku sendiri tak tahu nak terangkan sumpahan tu macam mana. So mengikut fahaman sendiri jelah. Ala ala macam Putera katak yang mulanya seekor katak then one beautiful girl kiss him terus bertukar. Mengikut imaginasi aku actually katak tu gatal haha why nak perempuan cantik why why ? okay stop that is cartoon ! Silly me, wait lagi macam jaap google sendirilah. Next is Kecuaian okay kecuaian ialah something yang kau buat then cuai. Okay bet you guys tk faham kaan. Aku pun tak faham. So ikut fahaman sendiri jelah.

Straight to the point
Well macam ni in my situation setiap kali aku buka tin susu mesti okay mesti jari jemari aku yang comel ni terluka. Hahaha comel sangat.Kelukaannya disebabkan oleh besi yg ada pada tin tulah. So disini adakah ianya sumpahan mmg jari aku akan luka or aku yang cuai suka sangat buka penutup tin and tarik guna tangan? ermm so fikir sendiri.

Wasalam

1 comment:

Anonymous said...

haha it is because of your careless